Gravid v26 + träning = Herbalifestyle

Jag har hunnit komma in i v26 i min graviditet, en period som nu är full av energi & mycket är tack vare att jag nu kan få i mig mat igen & att illamående samt yrsel är borta. 
Min graviditets kost är denna
Frukost 
200g kvarg + 2msk Herbalife f1 med Min Herba musli på 
2 Multivitamin, 2 Omega3, 1 kalsium & 2 cel-u-loss ( alla från Herbalife) 
Mellanmål
200g keso med frukt på 
Lunch
Ungsbakad lax, broccoli & mycket sallad med frön över.
2 Multivitamin, 1 kalsium & 2 cel-u-loss ( alla från Herbalife)
Mellanmål 
Smoothie på tranbärsjuice frystabär, 2msk Herbalife F1 + 2st f3
Middag
Kyckling eller lax med mycket sallad med både grönsaker & frukter i. 
2 Multivitamin, 2 Omega3, 1 kalsium & 2 cel-u-loss ( alla från Herbalife)
Kvällsmål 
En Herbalife shake med 2f1 i mjölk

Och nej jag blir inte sötsugen eller salt sugen & det är för att mina näringsdepåer är fulla! 


 

Igår flyttade vi in våra 24FITCLUB pass till Red star's fantastiska lokaler..

Det var härligt att börja träna igen med härliga kollegor & deltagare. Jag låter bilderna tala för sig...

Så om JAG i vecka 26 "orkar" köra ett pass med 24FITCLUB så kan DU också!! Kom igen vi motiverar varandra & inspirreras av varnadra och behöver nytt folk som gör detta ännu roligare! 
Maila oss för mer info hur du kan komma & träna gratis med oss!! 

Tidigare på söndagen hade Christin Santana en matlagningskurs med Herbalife produkter, allt från matmuffins till wraps allt gjort med våra produkter. 

 

För nästa kurs tillfälle kontakta Christin via mail här. Nedan ser du Christin in action. En riktig motivator & hälsocoach i City Wellness team. 
 

Här är en bild på mig när jag var gravid med Micaella 2008 och det visar att ALLA kan ändra sin livsstil, och tro mig kan jag så kan NI!! 

Önskar er alla en underbar fortsatt dag...

Kramar 

Tania

Kommentera gärna:

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln